Toyota Pechhulp

Altijd en overal onbezorgd onderweg

Pech onderweg komt altijd ongelegen. U had zich de reis heel anders voorgesteld! De beste manier om problemen met uw Toyota te voorkomen is regelmatig onderhoud. Gebeurt dit volgens de fabrieksrichtlijn met de onderhoudspakketten Standaard of Compleet? Dan kunt u op Toyota Pechhulp rekenen in vrijwel heel Europa. Bij het onderhoudspakket Budget kan de Pechhulp additioneel worden aangeschaft.

Voordelen Toyota Pechhulp:

  24 uur per dag in te schakelen*
  In vrijwel heel Europa
  Pechhulp van Toyota experts
  Inbegrepen bij de onderhoudspakketten Standaard en Compleet
  Separaat aan te schaffen bij het onderhoudspakket Budget.

* Neem eerst altijd telefonisch contact op met Toyota Pechhulp voordat u tot actie overgaat.

Zo gaat u met een gerust hart op weg

Onbezorgd van uw Toyota genieten

Bij de aankoop van een nieuwe Toyota is gratis Toyota Pechhulp in vrijwel geheel Europa inbegrepen. Als u uw Toyota laat onderhouden volgens de fabrieksrichtlijn bij uw Toyota dealer in Nederland dan wordt de Toyota Pechhulp verlengd tot de volgende onderhoudsbeurt wanneer u kiest voor de onderhoudspakketten Standaard of Compleet. Bij het onderhoudspakket Budget kan Toyota Pechhulp additioneel worden aangeschaft.

Bij gedegen onderhoud kan Toyota ervoor zorgen dat de kans op autopech minimaal is. Als u onverhoopt toch pech heeft, helpt Toyota Pechhulp u weer snel op weg. In uw woonplaats, in Nederland en in bijna heel Europa.

Dit regelt Toyota Pechhulp voor u:

  • Uw thuisreis of zorgt, afhankelijk van de afstand tot uw woonplaats, voor een vervangende auto indien de reparatie aan uw Toyota langer dan een dag duurt.
  • Het transport van uw auto naar de dichtstbijzijnde Toyota dealer en levert indien nodig extra onderdelen.
  • Bij ziekte in het buitenland een chauffeur om uw passagiers naar huis of de geplande bestemming te brengen.
Uitzonderingen en voorwaarden Toyota Pechhulp
Toyota’s 24-uurs pechhulpservice is erop gericht hulp te verlenen wanneer dat nodig is. Voor meer details over de soort hulpverlening en de bijbehorende voorwaarden van het aangeboden hulppakket van Toyota Pechhulp, raden wij u aan de Toyota Pechhulp voorwaarden aandachtig door te lezen. Deze kunt u downloaden van deze pagina.

Veelgestelde vragen

U bent in Nederland, bel het gratis nummer 0800 - 22 00 025 

U bent in het buitenland, bel het nummer: 0031 20 - 59 29 836 (vanuit Finland: 99031 20 - 59 29 836)

Andorra, België, Bosnië-Herzegovina, Bulgarije, Ceuta, Corsica, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Gibraltar, Griekenland, Hongarije, Ierland, Italië, IJsland, Kroatië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Macedonië, Malta, Monaco, Montenegro, Nederland, Noorwegen, Oekraïne, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, San Marino, Servië, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Turkije (het Europese deel), Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Zweden en Zwitserland.
Neem voor meer informatie over Toyota Pechhulp en/of de bijbehorende voorwaarden contact op met de Toyota dealer of kijk op www.toyota.nl. U kunt ook contact opnemen met het Toyota Informatie Center: 0800-0369 (gratis). Op maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur.

Pechhulppas gekregen na aankoop van een nieuwe Toyota, een Toyota occasion of na het laten uitvoeren van onderhoud.
24 uur per dag, 7 dagen per week: 
Telefoon 
Vanuit Nederland: 0800 - 22 00 025 (gratis) 
Vanuit het buitenland: +31 20 592 98 36

Toyota Cookiebeleid

Onze website maakt gebruik van cookies om u een optimale gebruikservaring te bieden. Als u hiermee akkoord gaat kunt u gewoon verder gaan. In ons cookiebeleid leest u meer over cookies en kunt u indien gewenst uw cookie instellingen aanpassen.